Har varit kallt idag, har gått omkring och frusit hela dagen.
Blev hoppning på Humlan iaf :D Flygande köttbullen som har två lägen i galoppen fort eller jätte fort ;P Men hon är väldigt roligt att rida och jag blir bara mer och mer kär ju fler gånger jag rider henne ;P Hon var riktigt fin på framridningen också och jag hade nästan önskat att vi skulle ha ridit dressyr istället :)

Sen var jag och Radon ut i skogen idag igen med Fia och Atlet, uppför specksta backen och vidare mot Ösjön, jätte snälla hästar :D

Sen nu har jag varit på personalmöte så nu kanske evt jag vet lite mer om min sommar, eller ja när jag ska jobba iaf så de känns ju skönt, ska faktiskt vara ledig nån vecka :)

Nu ska jag göra en jätte jobbig sak, håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: Anna

När har du tid för mig då?

2008-05-14 @ 21:44:59
URL: http://myentirelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0