Blev ingen promenad med Zingo igår då Ullis var hemma, men det blev full fart ändå så jag klarar mig ;p

Hoppade Canard igår kväll också ;P VI fick vara skyltdockor ;P Hoppade dock inte så många språng som dom andra eftersom han tävlat i helgen och hoppat både mån och nu igår också.

Idag lovade jag mamma att jag skulle fixa med att handla så det står nog först på listan "att göra" idag.
Sedan klockan tolv ska jag få lite hjälp att komma igång med Bellis, hon har haft lite problem att galoppera med barnen så det ska bli mitt nya projekt ;p Söt hästen!
Hoppning klockan 14, träning med Radon 16.30 och teorigrupp däremellan. Sen är nog dagen slut tror jag.

Fasar lite för Torsdagen men de tar vi senare :)

Mot Affären (:

image125

Kommentarer
Postat av: Maria H

Ska du åka upp till Umeå? Jag ska rida A1, A3, A6.

2008-05-21 @ 11:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0