Kaos på jobbet idag! Inge roligt då det är så, var lagom trött och less då jag kom därifrån efter 7 timmar...

Red ut med Fia och Atlet, verkligen sommarväder :D Trots att klockan när vi gav oss iväg var närmare halv åtta!
Vi bestämde oss för att rida runt milspåret, var verkligen hundra år sedan vi red där. Känns som om det tar så himla lång tid men när vi kom tillbaka var klockan bara halv nio. Var ute drygt en timme och då skrittade vi nästan bara (som vanligt när vi rider) för att kunna prata, och då vi travar måste de vara i bredd så vi kan fortsätta prata. Hästarna var verkligen jätte söta och det var hur mysigt som helst :)

Nu har jag sett på medium. imorgon blir det skolan, fyra timmars jobb och när jag slutar klockan 19.00 ska jag ut till världens bästa Radon :D

Bilder från i helgen :) Kommer flera så småningom ;)

        

Kommentarer
Postat av: Fia

Fina bilder :D

2008-05-30 @ 14:06:43
URL: http://guldfisk456.blogg.se
Postat av: annso

skojj med bilder =) fina!

2008-05-30 @ 16:47:11
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0