det blev lite shoppning ändå, tyckte trots bristen på pengar att jag var värd lite nya kläder, kommer inte ens ihåg när jag senast köpte kläder?!

Blev iaf en marinblå lång hoodtröja, ett par ljusa jeans shorts och en rosa/vit/gul/svart randig lång t-skirt! (: Hittade även en hel del andra snygga grejor men där skrek plånboken stopp.

Hade riktigt trevligt i Birsta fast man blir otroligt trött av att shoppa :P

Hem och ut till stallet, red dressyr på utebanan. Han var riktigt rund och fin, stundtals tyckte han att de var för jobbigt att ligga kvar där och blev lite stark men i de stora hela var han fin (: Jobbad elite skolor, förvänd galopp, byten osv (:

Nu är det dags för lite frukost innan jag ska ut med Zingo och rida Radon, börjar klockan 13.00 idag så det borde jag hinna innan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0