Orkade verkligen inte rida igår... För när jag jobbat klart, promenerat ut till stallet och mockat och fixat var klockan kvart över åtta och jag var både trött och hungrig, inget bra upplägg för ett ridpass. Så Fia och jag Brummade ner på Härnöhallen och köpte middag som vi glufsade i oss innan det var dags att ta tag i Canarden, bada och knoppa. Tillsammans är vi otroligt effektiva då vi var klara med allting på mindre än en halvtimme.

Annars igår hade jag mina sista lektioner på skolan så nu är det nästan sommarlov :) Var ner och köpte en glass båt med Fia också, supergott! :)

Idag far vi om ungefär 25 minuter mot stallet för att lasta Canard och Mirre för att sedan fara vidare mot Kramfors och omgång två Div 2 går av stapeln, vi vann ju förra omgången så vi har en del att leva upp till :) Ganska många som åker så det blir roligt. Anna och Arrogant, Ingela och Mirre, Fia och Canard, Therese och Pojken, Pernilla och Charbi och Marillo och Copper :)

Bäst jag skyndar mig och gör mig klar så inte Fia behöver vänta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0