Då var det lördag igen!

Hade iaf en riktigt trevlig kväll hos Sofia igår, mycket fin lägenhet god mat och trevligt sällskap, kan de bli bättre?
Kom hem runt halv ett och hoppade i säng direkt!

Nu på morgonen har mamma och jag städat och fixat och nu funderar jag på om jag ska följa med dom till Kramfors en sväng. Men jag vet inte, sen ska jag skritta ut en sväng på Radon och vid nått svagt tillfälle lovade jag att ta in massa hästar ikväll ;p OPS !

Senare ikväll tror jag att jag ska följa med mamma på Norrdans också, känns inte så skoj att sitta här hemma och sitta trots att jag har massa osedda O.C avsnitt ;p

Frågan nu är Kramfors eller inte Kramfors

image125

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0