Fia och jag var ju som bekant ute och red igår, hästarna var jätte söta och jätte glada och vi med :D Underbart väder då de gick att rida i bara linne..:)

Sen när vi skulle släppa ut dom igen blev dom så olyckliga, stod och gnäggade åt varandra så Fia och jag bestämde snabbt oss för att prova att släppa ut dom, förutom ett skrik och en framhov i luften var dom super bästisar på en gång *skönt* Dock tror jag att det kan bli lite problem om någon annan än vi ska ta in dom någon gång ;) Dom är faktiskt skrattretande lika och redan igår när dom stod tillsammans lyckades dom bli ihopblandade, dock inte av oss :P

Nu ska jag hoppla upp på cykeln och fara iväg till stallet, har ponnyridningen, sen ska jag fixa lite annat skojjigt och sedan är det Ulla träning ikväll :D

image116
Vem är vem?? ;)

Kommentarer
Postat av: Annso

haha radon längst bort? han hade väl inte fyra strumpor =) men ruskigt lika!

2008-05-10 @ 15:47:07
Postat av: Beffa

radon är väl den till vänster, han har väl inte fyra strumpor?! :P

2008-05-10 @ 22:15:23
Postat av: Anna

ja lika men man ser ju helt klart skillnad =)

2008-05-11 @ 18:45:45
URL: http://myentirelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0