Jobbig dag! Men jag lever ;P

Klev upp vid åtta (värsta sovmorgonen) städade lägenheten som igen hade lyckats blivit skitig, tillsammans med mamma.

Åkte sedan med henne upp till Kramfors bad dock om att bli avsläppt på ridklubben medan dom gjorde sina ärenden! Hann titta på 1m klassen och alla HRK ekipage jag hann se gjorde riktigt bra ifrån sig :) Roligt att se! Hoppas det räckte till placering för nån av er iaf ;D

Mamma följde med mig upp till stallet och vi gick en promenad med Radon, innan dess var vi förbi metropol och lämnade pappasfödelsedagspresent (som på nått underligt vis hamnade på min lott att fixa) Bestämde mig iaf för att inte gå på hans 40-års fest!

Åt middag och gick ner på Norrdans och såg samma föreställning som tidigare i våras, jag blir så otroligt sugen på att börja dansa igen! Det är helt sjukt roligt..

Nu tror jag det börjar bli dags att gå och lägga sig! Mamma övertog tvn, så jag fick inte se nå mer O.C ikväll ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0