Hemma från Kramfors, Therese och Pojken kom tvåa i Lb:3an och Fia och Canard var sexa i den klassen! Super grattis :D Sen i lagklassen var Marillo fyra och Fia vann :) och en bra prestation av Anna och Arrogant gjorde så att laget åter igen tog hem segern :D Jätte roligt :D

När vi kom hem tog jag ut min prins och red lite dressyr i ridhuset! travens grundläge har vi höjt ett snäpp och de känns jätte roligt :) Han var ganska fin :)

Nu ska jag hem och duscha (har varit och ätit hos Fia) sen ska vi tillbaka till stallet och kvälla innan vi drar ner på tivolit en sväng :)

image130
Vårat duktiga lag som den här omgången bestod av:
Anna-Arrogant,Ingela-Mirre,Fia-Canard och Marillo-Copper :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin bild, har du några på mig?

2008-06-01 @ 14:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0