Underbart att bara jobba tre timmar idag! Det borde man göra oftare ;p

Jag fick rida själv idag eftersom Ingrid inte mådde nå bra alls, men hon övervakade oss från marken.
Han var väldigt stel och spänd i början, de kändes att vi bara lullat runt i skogen hela veckan men efter ett tag släppte det :) Red lite skänkelvikningar på diagonalen, skolor både på långsidan och medelinjen och diagonalslutor i galopp. Mot slutet fick vi även jobba lite arbetspiruetter i glp och förbättre bytena (: Galoppen var riktigt riktigt rund och fin på slutet (: Roligt!

Sen hade jag teorigrupp tog hand om radon, fikade med Fia, pluggade samhällskunskap, lagade mat, tog in hästarna, gick en promenad med Fia.

Och nu har jag sett på medium.

Kanske dags att sova?! Tro vad jag ska hitta på imorgon då jag är ledig då? ska iaf rida ut med Therese och FIa på eftermiddan och kl 7 ska vi på middag/fest hos Sofia, det ska bli roligt :)
Men imorgon på dan vette 17 vad jag ska hitta på, titta på OC avsnitt iaf, fick säsong två av Annica idag :P Men de hinner jag ju på morgonen jag är ju så dålig på att sova :P

       
Några av dom snygga bilderna vi knäppte i helgen ;p

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder =)

2008-05-16 @ 13:00:50
URL: http://myentirelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0