Det har verkligen varit jätte dåligt uppdaterat här den senaste veckan, men det har varit fullt upp och solen lyser så då sitter jag faktiskt hellre ute! :)

Red ju som sagt ut med ingrid, Therese, kotten och Don i måndags (fuxklubben) Dom var så snälla så :)
Red även ut på Tisdan och joggade uppför Örsjön för att sedan skritta genom skogen till specksta, super mys :)
Gick även handledarkursen (igen) på kvällen så nu kan jag äntligen övningsköra med min mamma :D

Igår blev det lite dressyr på banan, red bara ca 35 minuter hittade ett riktigt trevligt läge i traven, jobbade lite skänkelvikningar osv. Sedan jobbade vi förvänd galopp med omställning på volterna :) Lyckades riktigt bra även fast det var ett tag sen vi höll på med det :)
Ingrid har ju semester den här veckan så då får man vara lite smart och rida samtidigt som henne så kan hon iaf kolla så det inte ser hel tokigt ut :)

Idag är det massa jobb som gäller.. :/ Ska hoppla in i duschen nu för att sedan bege mig mot macken, kommer vara grymt varmt där idag.. Jobbar fram till 17, springer upp till teorin och ska sedan rida ut med FIa och Atlet som är så snälla och väntar på mig :)

image118

Kommentarer
Postat av: tussie

taaack=)

2008-05-29 @ 10:09:51
URL: http://tussieline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0