Nu har Fia och jag bytt bostad, efter att ha bott hemma hos mig hela veckan flyttade vi nu över till andra sidan stan, ett stort hus och ett kylskåp fullt med mat i ;)

Har jobbat hela dan, eller ja, imorse hann jag faktiskt med att hämta mitt nya fina tävlingsskåp :) Men sen har jag jobbat 11-18 idag var det dryyygt, tiden sniglade verkligen fram.. Men tillslut blev klockan 18.00 och jag kunde packa ihop mina saker och cykla vidare i regnet till stallet.
Mockade och fixade och skrittade sedan barbacka ut i skogen på Radon :)

Cyklade vidare hem, packade ihop lite grejor och blev hämtad av Fius på moppen, nu har vi suttit och tittat på nån film, den var ganska bra ibland men mest konstig..

Imorogn är det så tävling igen, känner mig inte så jätte laddad för tillfället, har varken packat, putsat, badat eller knoppat, men jag borde hinna med det imorgon eftersom jag inte startar förren 18.27

Nu är det dags att titta en gång på morgondagens program, som är Msvb:3 sedan sova, råkade ju inse att de var jag som hade morgonjouren i stallet imorgonbitti :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0