Jag överlevde gårdagen också ;) var sjukt mycket folk på OK hela dagen, så de var stressigt som tusan och vi hann inte riktigt med de vi skulle göra. men men..:P Sen när jag kom upp till stallet var det mockat åt mig :D Underbart, då hann jag ju faktiskt hem i relativt god tid.

Red Radon uppför specksta backen och plaskade i vattnet, trots att vi bara gick efter kanten igenom så var det så mycket vatten att mina stövlar blev alldeles blöta ( trots att jag hade hoppläder)
Sen flyttade jag upp Amo till ute stallet också innan jag cyklade hemåt, för Fias Atlet kom ju igår :D

Nu är det dags att göra sig iordning till skolan, svenska först (hoppas på att vi får tillbaka våra prov), lunch och sen samhällskunskap. Sen ska jag och Fia ut och rida :D Underbart :D Förstår nog inte hur längesen de var eller hur mycket jag saknat de! Nu ska allting bli som vanligt igen..:D :D

Och sen i helgen är de Ulla träning :D

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag bara leeer ^^

2008-05-09 @ 09:19:54
URL: http://guldfisk456.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0