Händer inte så mycket just nu, så de är som inte så mycket att skriva om.
Radon har promenerat ut i skogen nu måndag, tisdag efter helgens utflykt. Idag ska jag faktiskt rida honom på hoppningen (jag,therese och Ingela hoppar ju varje onsdag för Ingrid) Brukar bli lite gymnastik övningar så de kan vara nyttigt :) Sedan blir det ut i skogen igen tors,fre för att orka med att träna för Ulla lör, sön :D

Annars red jag lektion på Harald i måndags, han blev riktigt rund och lösgjord efter en timme, igår red jag Guinness, häftig ponny (:

Mamma har kommit hem från Tyskland.

Jag kommer måsta hålla alla tummar för Fia nu två dagar så det kommer inte blir mycket gjort utan tummar för min del ;)

Ska övningsköra med pappa ikväll om han inte glömmer bort mig igen, de vet man aldrig.
Annars är rullar allt på...


Kommentarer
Postat av: Fia

hah =) om du offrar tummarna så kan d ju inte gå annat än bra!

2008-05-07 @ 10:53:21
URL: http://guldfisk456.blogg.se
Postat av: Stina

Ja detsamma:-) Kul med dina poäng i FEI´n.
Nästa blir S.Umeå 24-25, sen Ås 1 juni. sj då?

2008-05-07 @ 11:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0