Underbart väder ute! :D Känns så härligt att sommaren är på väg hitåt :)

Såg på film på svenskan, kan de bli tråkigare än så?, jag vill ju lära mig saker, se på film kan jag göra hemma ;)

Åt lunch med Fius, eller jag åt och Fia satt (:

Nu är det snart dags för samhällskunskap, ska försöka mer eller mindre göra klart mitt arbete idag.. Hoppas jag kan hålla planeringen. Tror dock att vi egentligen får hålla på fram till sommarlovet eller nått sånt men de känns ju onödigt!

Sen är det cykeltur till stallet som gäller och rida :D

Lovade vid ett svagt ögonblick att jag skulle laga middag ikväll. Så det står också på schemat! Sen lånade jag tre filmer från macken så jag tror att jag, mamma och annica ska se dom ikväll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0