Ja alltså när snön inte hade kommit till nu behövde den inte komma alls! Nu vill man ju ha vår inte mängder med snö..:(

Var först ute och gick med Zingo en sväng, blev dock inte så jätte långt då inte riktigt tiden räckte till. Var ute och red Radon i snön! Race uppför speckasta backen :D Wiho vad roligt det var :D Sen hade han världens häftigaste trav :D Snygg hästen :D :D Roligt roligt :)

Longerade 15 gruppen, hade 2 teorigrupper, grönt kort kurs (jag hoppas deltagarna har lärt sig lite iaf :D )
Sen nu ikväll red jag lektion på Charbi. Tror jag aldrig tidigare ridit dressyr på honom bara hoppat, jobbade med enkla byten, hittade en trevlig känsla och fixade mer en hälften av alla "bytena" sen fick jag på slutet prova att byta galopp i språnget, vilket Charbi tyckte var lite klurigt han är ju så stadig i sin Fv galopp (: Men tillslut började han stampa lite och började förstå vad som förväntade sig av honom. Bytte fram, dock hann vi inte prova några fler gånger...

Åh, jag är så sjukt trött hela tiden, kan inte ritkigt förstå varför? Sover ju jätte många timmar varje natt, Jag kanske sover för mycket?

Men nu ska jag iallafall krypa ner i sängen och läsa en bra bok :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha..ja man kan ju undra! Fast det visade ju sig att det inte hjälper att vara ute i god tid ;P

2008-03-19 @ 14:01:17
URL: http://halllon.blogspot.com
Postat av: Fia

Svar: Fyyy vad du är elak =(

2008-03-19 @ 15:49:49
URL: http://guldfisk456.blogg.se
Postat av: Anna

Tack =)

2008-03-19 @ 20:41:53
URL: http://myentirelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0