Nej inte riktigt alls ;P vaknade av väckarklockan 07.50 så otroligt mega trött tog måååånga minuter innan jag förstod varför jag skulle kliva upp och de första mamma säger när jag masat mig ur sängen är: Inatt får du sova en timme mindre :O OMG jag måste gå och lägga mig vid 20.00 alltså ;P

Nu sitter jag här äten och färdig och väntar på min skjuts till stallet som skulle ringa när den var på väg! (:

Hoppas på att jag bara hinner vara några timmar idag, även om det inuläget ser ut att vara lite svårt att hinna med det ;)

Ha en bra dag allihopa :D

image75

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du är duktig du! =)

2008-03-29 @ 09:22:43
URL: http://myentirelife.blogg.se
Postat av: ou

Lycka till imorgon! Vi håller tummarna och hejar på er!!

2008-03-29 @ 11:39:36
Postat av: Madde

Lycka till imorrn! =) Vi kommer nog ner o kikar :D

2008-03-29 @ 13:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0