ja de är jag precis hela tiden :/ jätte jobbigt!!!

Så nu ska jag hoppa ner i sängen och sova så jag orkar rida imorgon innan jag ska jobba hela långa dagen!

Red ut på Radon imorse, riktigt mysigt väder med sol och nysnö! Red bort mot Örsjön och vände, mycket övergångar och han blev riktigt upprörd på mig när han inte kunde springa som han ville (:
Var ner till Karin och hämtade mitt kandar och fem nya sadlar att prova, en låg riktigt bra så den ska provridas i imorgon.

Torsdag imorgon trodde ett svagt ögonblick att jag faktiskt skulle få en "ledig" dag imorgon men tänk så fel jag hade!

Upp och rida Radon innan jag börjar jobba kl 09.30
jobb till klockan 17. JÄTTE MÅNGA TIMMAR :/
Teorigrupp 17.30-18.00
Mocka och ta hand om Radon innan jag ska hem och sova!
De var den lediga dan ;P

Ne godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Fia

Om det är någon tröst så kommer du bli jätteglad när lönen kommer! Och nästa vecka är det LOV!
vad ska vi göra då? (:

2008-03-19 @ 22:36:08
URL: http://guldfisk456.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0