Har inte gjort mycket alls idag och ändå är jag jätte jätte trött! Tror att de kanske kan vara förkyldningen som inte riktigt släppt helt än!..:/

Legat och läst, äntligen fått börja på nya boken! Så nu läser jag Lisa Marklunds Nobels testamente. Har "bara" läst lite drygt 100 sidor men som alltid är hennes böcker väldigt bra :)

Sen hjälpte jag mamma fixa lite musik till spinngingpasset som hon tydligen ska börja ha ;)

Promenad till stallet mockade och fixade åt Cassie och Radon. Sedan blev det ett dressyrpass i ridhuset, gick helt okej! Han var riktigt fin vissa stunder men de var ingen full träff ;)

Hihi vi ska tävla nästa helg :D Kändes riktigt konstigt att kolla på startlistorna ;P Jag är med i fel klass, med alla duktiga (hur hamnade jag där?? :O)  Aja, vi ska göra vårat bästa och framförallt ha riktigt riktigt roligt :D

Nu sitter jag och kollar lite på melodifestivalen och äter godis som jag var förbi på Ok och köpte. Tycker faktiskt att Häggqvist och Jonsson var riktigt bra! :) Knasigt att de inte gick vidare menmen...

Imorgon blir det tidig morgon då jag första har Jouren och ska hinna rida innan 09.15 då Ingela kommer och hämtar oss. Vi ska nämligen åka upp till Umeå och titta på en Clinic :) Jag ska också kolla in tävlingsplatsen eftersom jag aldrig varit där tidigare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0