Vad gör man en tisdagkväll då man inte rider lektion?
Jag har ända sen jag började rida, när jag var ungefär 6 år ridit lektion på tisdagkvällarna, idag avstår jag min lektion pga sjukan. Vill inte att de ska bli sämre :) Så vad gör alla andra på tisdagskvällar? :)

Fick ett mail av Ingela där de stod att hon skulle upp till clinicen i Umeå på söndag, jag och Fia blev lite sugna på att följa med. Då får jag chans att spana in anläggningen där vi ska göra Msv debuten på också ;)

Imorgon ska jag, om jag nu inte skulle bli akut sämre, rida igen :D :D fem dagar sen sist och abstinensen är nästintill olidligt, hur klarar sig folk som bara rider en gång i veckan?

Jag håller verkligen på att dö när jag inte rider på nån dag ;P

image48

Kommentarer
Postat av: Madde

Jadu, det undrar jag med.. Man blir ju för tusan knäpp efter så där många dar! =P Är oxå sugen på att fara på clinicen..Men måste an inte boka det? Kram o krya på dig! =)

2008-03-04 @ 19:51:45
Postat av: Fia

Haha, nu vet du hur jag har haft det de senaste året ;P
Jävlar
vad du har hunnit uppdatera sen i tisdags!!

2008-03-06 @ 14:35:31
URL: http://guldfisk456.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0