Nu har jag precis slängt i mig lite frukost, Corn Flakes och mjölk alltid samma ;) (intresseklubben antecknar)


image88


På termometern utanför fönster stod det att det var 9.2 grader varmt :D, Vit snö och sol! Underbart :D

Jag förstår inte hur jag varje morgon lyckas tappa bort min hårborste? Jag tror jag måste sätta sånt här band på den som barnen har på sina vantar så att den inte kan försvinna så långt!

Nu är det dags att springa till bussen som ska ta mig till stallet,
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

mmm ibland undrar jag vilken värld jag lever i den med de mest förvirrande människorna kanske... jag är i alf väldigt förvirrad ibland...

2008-03-06 @ 11:15:45
URL: http://myentirelife.blogg.se
Postat av: terese

Hej!
Jo det är en stooor pålle korsning halvblod/ardenner så han är riktigt bred över ryggen. Ingen direkt tävlingshäst så kanske men härliga tt rida och rör sig förvånansvärt lätt och trevligt för att vara så stor och sen älskar han att hoppa =) Så det blir nog kanon.

2008-03-06 @ 12:55:05
Postat av: laijna

Cornflakes är gott :D

2008-03-06 @ 19:57:32
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0