Fia och jag har suttit och sett på melodifestivalen, ätit chips med dipp och druckit varsin cider Fia hade med sig (: bara för att hon kunde köpa..:P 

Var ju som sagt första delen av melodifestivalen jag såg igår... Tyckte de var som vanligt ungefär. Man har jätte höga förväntningar och sen är alla bara dåliga ändå, eller ja de var kanske att ta i. Jag tyckte faktiskt Perellis låt var ganska bra, så de var bra att hon gick vidare.

Björn var väldigt bra!! Det är ju han som gör melodifestivalen iår!

Nu har vi eller ja vi och vi Fia, fixat våra naglar. Känner mig alldeles puttinuttig.

två saker på en dag, köpt en tjej tidning och fixat naglarna, var ska de här sluta? 

Pratade precis om våren och jag hörde mig själv säga att jag vill hitta några fina klänningar och långa tröjor att ha på mig i vår och sommar, och gå i högklackat :D hihi! (:

Kommentarer
Postat av: Annso

ojoj.. ibland är du så duktig på att uppdatera! =) roligt att läsa vad ni har för er =)

2008-03-02 @ 00:34:58
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0