Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen men mitt liv går i 110 nu :D men snart blir det lov och förhoppnigsvis lugnare så då blir det också fler uppdateringar :D

Red River igår och mot slutet var hon riktigt trevlig :) Så hon ska få gå lektion idag :D
Sedan startade jag upp Thereses teorigrupp eftersom dom inte hade hunnit hem från kursen i sundsvall.
Åt middag (duktigt av mig :D), mockade och fixade åt Radon som jag under dagen hade hunnit varit ute och gått med nästan en timma :) Hade grönt kort kurs och direkt sedan upp på Usek mötet!

Red Baldi på lektionen på kvällen. Lill ponnyn :) Var mycket roligare att rida än jag trodde han skulle vara och jag tror att Ingrid var positivt överaskad (hon har nämligen inte sett honom gå på ett tag) Dock kunde vi inte galoppera eftersom jag var så dum och vägrade släppa och låta honom springa in i fattningen. Men men man kan inte få allt på samma gång ;)

Idag nu på morgonen har jag renskrivit protokollet från gårdagensmöte (fick agera sekreterare) och skrivit lite frågor och sånt till den här periodens sista grönt kort kurs. Så nu är det dags för frukost, promenad med Zingo, uteritt på Radon i snön som kommit i går/ i natt, vi som nu vill ha vår!!! två teori grupper idag, grönt kort kurs och lektion ikväll :)

           
prisutdelning La:4      Precis när vi kommit fram på fredagkväll

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja det ser vi fram emot! : ) Är ju så mycket mer plats där ute! =) Ja som sagt vi ska ju vara bäst i år! Eller hur? =) Hoppas att jag får vara med i Färsta, vore så kul nu när träningen flyter på så bra! : )

2008-03-18 @ 15:46:51
Postat av: kia

vi borde fan ha satt upp en lapp om pulkaåkning.. bort med snön!

2008-03-18 @ 16:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0