Känner mig faktiskt piggare idag :D även om jag inte riktigt är fitt for fight igen! :)
Vaknade av att telefonen ringde, hoppade i kläderna (nja nästan iaf) Och blev hämtad för en tripp mot stallet, mockade till alla dom 2 hästarna och gjorde iordning Radon till Ingrid som skulle rida idag också. Promenerade med honom medan Ingrid red klart Amo och sedan bytte vi hästar, hann se lite när hon värmde Radon innan jag gick in med Amo och senare också traven på slutet! Ett helt annat läge idag, han var riktigt fin när jag kom in igen :D

Sen har jag bara latat mig och haft mina två teorigrupper, men de räckte, för nu är jag typ helt knäckt igen! La mig på soffan och somnade 30 minuter då jag kom hem, så riktigt frisk är jag nog inte än. Men Leffe kom och väckte mig och ville låna Tvn så jag släpade mig bort hit..

image28

Kommentarer
Postat av: Annso

Du brukar väl inte va sjuk? ;)

2008-03-04 @ 19:06:44
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0