Det känns som om jag har sovit hela dagen och nu är det dags att gå och lägga sig igen :O

Var upp på stallet en stund iallafall :) Fia hade mockat åt mig (väldigt väldigt snällt :D) Satte upp lappen om grönt kort kurs, packade säckar och gjorde iordning Radon.
Ingrid red honom nämligen på teoritiden då jag blir helt slut av att gå till och från hagen. De var lite kärvt idag vilket vi kom fram till kanske inte var så konstigt då vi haft en liten svacka sen ulla träningen och han nu vilat 2½ dag. Hon kom inte igenom allt men en bra bit påväg :) Så om jag inte känner mig helt pigg imorgon ska hon ta honom då också. Men jag räknar förstås med att vara helt frisk ;)

Känner mig faktiskt liite bättre så :D

image35

Kommentarer
Postat av: Linda

ÅÅHH! SCHNUTSKI!
Underbara lilla sötIza.

2008-03-04 @ 09:03:45
URL: http://ars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0