Promenerade till stallet, tog hand om Radon, Fia hade mockat och hjälpte mig göra mat till Cassie :D

Så de gick ju snabbt och smärtfritt, hade evt tänkt rida en sväng, men efter promenaden och mockningen var jag hel slut! Tog in hästarna och kvällade tillsammans med Ingrid ( vi delar på Kattis jourer nu när hon flyttat)

Sen blev jag medbjuden på pinoccio så min mage är väldigt poppmätt nu efter en stooor pizza :)

Har varit ute och gått en sväng med Vittra, nu ser jag på View from the top, komedi på trean :)

Sen ska jag gå en sväng till med Vittra (måste ju passa på när man en gång har hund :D )

Sen är det sovdags!!! :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Milou är nästan alltid villig att följa med på promenader! ;) Undantagen är vid regn och snöblask då ligger hon helst i soffan under en filt och sover!

2008-03-03 @ 10:06:26
URL: http://halllon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0