Ja man kan ju inte säga att jag mår nå vidare precis...:/

Klockan ringde halv sju imorse, började dagen med att gå ut på en promenad med Vittra som jag ska vara hundvakt åt i helgen (: Slänger in en bild på henne sen! 
Fick skjuts (tack mamma) till stallet och hade morgonjouren, mockade och fixade åt Radon och Cassie. Kom två barn på ponnyridningen :D trots de usla vädret.. 

Ja vi har regn :( spö regn :( 

Nu har jag precis kommit hem, blev ingen ridning idag, de orkade jag inte. Han kan hellre få vila någon dag så att jag blir frisk snabbt :)

Har varit ute och gått en sväng med Vittra igen så nu ligger hon utslagen i fotöjlen medan jag lånar Lavas dator, hade med mig min egna men hennes nätverkskabel passade inte, så jag lyssnar på musik på min dator medan jag sitter uppkopplad på internet med den här ;)

Tro om man kanske ska lägga sig i sängen och läsa en stund, innan det är dags att gå ner och handla nått att äta. Sen ska Vittra och jag ta en långpromenad upp till ridskolan och ta in hästarna. 

Just de, Vila skulle jag också göra :P Tänk vad dåligt man kan vara på nått sånt enkelt!

image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0