Jag är verkligen jätte seg idag! tror att det är för att jag inte har något som måste göras idag, förutom min teorigrupp men de är ju en massa timmar kvar! Jag har dock letat reda på mitt nya lösenord till Useks hemsida och börjat fylla i anmälningsblanketten till ridledarutbilningen som ska vara inne nästa tisdag, fastnade dock på när man skulle fylla i om hästen, jag vet ju inte vem jag ska ta med mig? :O Men de löser sig nog :)

Gruvar mig lite för morgondan också, men men alla mina andra cp torsdagar har jag ju överlevt :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Tjena! Du ska åka på SRKs regionala den 3-4 va? HUr tänker du göra med uppstallningen? Kändes ju knäppt att måste transportera o grejje mellan tävlingen och bergsåker 4 ggr varje dag! =P ? Lycka till på tävlingarna i helgen oxå! =)

2008-03-26 @ 10:40:45
Postat av: Anonym

Är det inte dyrt att gå en ridledarutbildning? Vad "tar" du pengar ifrån? Skiter du dom eller har du guldbyxor?

2008-03-27 @ 09:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0