Har en liiiten rast nu så jag passar på att låna datorn!

Ös regn idag vilket gjorde att promenaden med Zingo inte riktigt blev lite lång som vanligt, blev upplockad efter vägen sen av Ingrid som tyckte jag såg ut som en dränkt katt :O
Red ut i ridhuset pga ösregnet (ursch jag känner verkligen vilken ridhusråtta jag varit denna vinter, kanske inte så konstigt pga de dåliga vädret+underlaget och att jag har möjligheten att rida ute men ändå) Han var riktigt rund och fin och hade med ryggen från steg 1 trots att vi bara travade och galopperade några varv.

Har precis haft del 1 i min gröna kort kurs nu, tror att de flesta tyckte de var intressant! Så fortsättning följer imorgon!

Nu har jag jobbat lite grann med hemsidan (måste leta reda på mitt nya lösenord....) så nu ska jag gå ut och kolla lite när dom rider och putsa mina grejor innan det är dags för våran grupp att ha teori! Vi ska äta tårta och bullar, jag och Irene och Tove har ju trillat av ;) MUMS! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0