Är Radons inoffeciella namn, alldeles för många vet vem de är om man pratar om prins gullefjun, eller ljushuvet som han fick första gången han satte sin fot i stallet av våran underbara vaktmästare Owe. Så det är väldigt sällan min stackars häst får heta sitt riktiga namn ;)

Red iallafall lektion nu ikväll för Ingrid, hade förväntat mig att hästen min skulle ha en massa träningsvärk sen helgens bra pass och vara sådär jobbigt stel och tungi handen. Men KI fick jag, visst han tyckte de tog emot lite första varven i traven men sen var han riktigt fin :) och super rund redan från början :) Skulle jobba skänkelvikningar längslångsidan men Radon och jag fick lov att göra om dom till öppnor respektive slutor. Halt skulle de vara på mitten också :) som sagt han var riktigt trevlig :) Sen var de fattningar på volten, vi gjorde dom från skritt och tillbaka ner till skritt igen! Riktigt fin galopp :) Som sagt otroligt positivt överaskad över att han var så himla mjuk och fin :D

Imorgon blir det en promenad ut i skogen :) och sedan är de träning för Ingrid på torsdag :)
Tävling i helgen igen :D
image90

Kommentarer
Postat av: Fia

Men det passar ju så himla bra på honom :D

2008-03-26 @ 09:18:28
URL: http://guldfisk456.blogg.se
Postat av: Anna

Gaaah jag är nervös har kommit fram till att det bara är typ 5 veckor kvar... gulp

2008-03-26 @ 09:37:31
URL: http://myentirelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0