Nu är det städat och rensat bland papperna och till och med jag kan nog snart kalla det ordning och reda!
Köpte en ny almenacka idag så nu har jag fört över allt från den lilla till den stora :)

Har även gjort iordning en tävlingspärm med alla program, proppar osv. Och en pärm där jag sätter in alla protokoll :) Det är så roligt när det är fint och ordning här :)

Sen har jag även kollat var jag har alla grejor till nästa helgs tävlingar! Vissa grejor behöver tvättas och provas (tänk vilken tur att jag kollar det nu och inte dan innan ;) )

Nu blir det Top Model :D

(ersch, blogg.se vill inte att jag ska lägga upp nån bild, så det blir ett bildlöst inlägg)

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig du är! Vilka klasser ska du rida nästa helg gumman?

2008-03-05 @ 21:48:40
URL: http://myentirelife.blogg.se
Postat av: Jossan

haha..det går bra att fixa dagen innan också ;P

2008-03-06 @ 08:38:47
URL: http://halllon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0