Ja i vanliga fall skulle jag suttit på hästen nu....
Ne nu ska jag sluta tycka synd om mig själv, de är väl härligt med en hemma kväll eller nått..?

Jag har iallafall skapat liiite ordning och reda bland mina tävlingsaker, skrivit ut programen jag ska rida i Umeå, proppen, skrivit vilka tävlingar jag ska försöka åka på. Som det ser ut nu, om jag får skjuts till alla osv blir det 9 tävlingar varav några två dagars där det finns chans att kvala. Så det är bara hålla tummarna att allt går bra :D
Ska gå ner på stan imorgon och köpe en ny pärm för protokoll osv så jag kan få ännu bättre ordning :)

Sen tror jag det är dags att städa och rensa lite här i mitt fina lilla rum också, men de får ske någon annan dag :) Imorgon kanske?!

Känns som om det är dags att knäppa lite nya kort också, men det är så tråkigt när man inte har någon bra kamera, bilderna blir så himla kass kvalitet och då känns det som om man lika gärna kunde vara utan.

Kanske ska tjata lite på Peder också om att han snart borde fixa fimen från förr förra Ulla träningen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0