Vaknade vid halv åtta imorse och visste inte vad jag skulle hitta på till klockan 10 då jag skulle möta Johanna på Wirströms, behärskade mig ända till tjugo i tio innan jag gick hemifrån och ändå var jag framme kvart i tio :P

Fikade frukost och pratade, jätte trevligt :D Sen råkade Johanna titta på klockan och konstaterade att den nästan var halv ett :O oj oj oj, tiden går verkligen jätte fort när man har trevligt :) Fick skjuts av Johanna till stallet (tack :D)
Skrittade ut på min Bomb förbi geresta skolan :) Ursch vad roligt de var att rida igen, trots att vi nästan bara skrittade! Pigg som sjutton var han iaf :) Men höll sig i skinnet nästan hela vägen :P

Mockade och fixade och hade sedan mina teoribarn grupp nr 3 :)

På väg hem, eller ja man far ju förbi hemma för att komma vidare til stan, men jag gick iallafall in på akademibokhandeln och köpte Pärmar, en ny störra almenacka och en bok på rean :) Så ikväll ska det bli ordning och reda här hemma (mer än vad de flesta redan tycker att jag har ;)) 

Tro vad man ska hitta på sen?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så du väntade på mig i 20 min? Jag kanske borde ha förvarnat dig för att jag med största sannolikhet skulle bli sen =P

Har du ordning och reda nu så att du mår bra ;)

2008-03-05 @ 20:32:43
URL: http://johannapajari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0