Ny fullspäckad vecka :)
Ska slänga i mig lite frukost för att sedan bege mig ut på promenad med Zingo och senare även promenad med Radon.
Rida River och hjälpa Fia med kl 15.00 gruppen! (:
Grönt kort kurs kl 18.00
Usek möte kl 19.00
Ridlektion kl 20.30

Just jag, måste hinna med och fixa fika till mötet ikväll också :D

Och jag som igår sa till mamma att de här skulle bli en väldigt lugn dag ;)

I helgen är det Ulla träning igen :D och innan det ska jag försöka hinna ner och hämta mitt nya kandar som äntligen har kommit :D

Ha en trevlig dag :D

Kommentarer
Postat av: Madde

OKej, men ni vänjer er nog snart! : ) Det gick superbra på träningen för sussi i helgen, så jag skickade en anmälan den 15..vet inte om dom tar emot den,. annars får jag väl efteranmäla mig! :P Är så grymt sugen på att sätta igång nu!

2008-03-17 @ 18:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0