Ja då var denna måndag slut! Veckorna går så otroligt snabbt!

Såg på film på teorin, jag hade dock sett den filmen, men men man lär sig alltid något nytt!
städade stallet och brummade hem med Ingrid.

Imorgon ska jag kliva upp och skriva ut TR (till min grönt kort kurs), min packlista till Umeå, Medelande till ryttare och så. Så att jag har full koll :D Sen ska jag ut och gå med Zingo, rida River, rida program för Ingrid, ha grönt kort kurs, ha två teorigrupper osv.. Ja en full späckad tisdag med andra ord!

Så det är bäst jag hoppar i säng på en gång om jag ska orka!

Kommentarer
Postat av: Annso

haha fullt upp! =) har du nån som filmar dig på tävlingen?? jag vill ju oxå se! =P
Hur är det med River nu?

2008-03-11 @ 14:01:35
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0