Tittat på Top model och min favorit Heather är fortfarande kvar i tävlingen :)

Idag var med Make over som gällde, jag blir så himla sugen på att göra någonting annorlunda och nytt när jag ser sånt! Men vad ska man göra? Jag skulle behöva hjälp av någon kunnig för att veta vad just jag skulle passa i! Någon där ute som är duktig på sånt?

Det är så mycket roligare och man får så mycket bättre självförtroende om man är fin på både utsidan och insidan (min insida trivs jag väldigt bra med förtillfället) Jag skulle bara behöva lite hjälp med utsidan ;)
HJÄLP!! :)
image84     image85
           Dagens bild av Heather som ogräs                                               Heather!

Kommentarer
Postat av: linda

heather är bäst, älskar hennes look!

2008-03-06 @ 00:15:26
URL: http://starbuck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0