varför kallas det långfredag? Den har väl inga fler timmar än alla andra dagar?

Planen var ju att jag skulle sova tills jag vaknade imorse (ingen klocka ställd alltså) vaknade ändå 06.57 *urk*
Låg iallafall kvar i sängen och kollade på film och läste till närmare halv tio. Sen masade jag mig upp, har tittat runt lite på internet, ätit frukost osv så nu tror jag att jag ska promenera upp till stallet och rida ut på Radon. Blir nog en barbacka tur idag :D

sen blir det hem och duscha innan det är middag hos pappa! Får vi se om jag överlever de ;)

Jag vill tävla mera! Tur att det bara är en vecka kvar till nästa start :)

Sa jag att jag fått filmen från Msv i umeå? Det har jag iaf, tycker det såg ut ungefär som de kändes, håller däremot inte riktigt med domaren på vissa ställen, tycker jag fick för mycket poäng på vissa grejor och alldeles för lite på andra men men ;) det är domaren som dömer, det är de värsta med den här sporten ;)

Kommentarer
Postat av: Maria Hörnell

Kan du inte lägga ut filmen så vi som inte såg dig då får se?

2008-03-21 @ 15:35:10
URL: http://www.legendier.se
Postat av: Ou

Nu har vi kommit tillbaka till civilisationen men drar åter ut i det icke IT anknutna delen av Sverige.Tack för senast! Det var riktigt roligt att träffa er. Speciellt roligt att se att det går så bra!

Varma kramisar från HELA familjen Krekula
Vi höres!

2008-03-21 @ 17:57:01
Postat av: Annso

åh, ja lägg ut den så vi får se! =D

2008-03-21 @ 20:26:13
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0