Fast nu är jag grymt trött!

Klev upp 05.17 imorse och red iväg från stallplanen 05.58 (: var ute ungefär en timme, red runt Örsjön
Radon var riktigt pigg och glad :) Roligt :D
Var tillbaka lagom till personalen började jobba och morgonfodringen!

Tvättade av mig, bytte om och åt frukost och hann med bussen till skolan halv åtta (: En lektion (gick ganska snabbt då vi tittade på film)
Sen sprang jag iväg till jobbet. Jobbade till halv fem, gick ganska bra.. Drygt att packa upp varor bara ;) mycket roligare att stå i kassan :P

Sprang vidare till stallet, sa hej till Lava som var på besök (sorry att jag inte var en sån trevlig guide med massa tid men idag gick d inte )
Hade teorigrupp, privathästägaremöte och gjorde iordning mat åt Radon, spånade även transporten tills imorgon!

TACK IRENE FÖR MOCKNINGEN!! :D

Nu ska jag äta middag, packa de sista till mig och lägga mig i soffan och slappa!

Imorgon bitti bär det av ut till stallet igen :) Ridlektion kl 11.15 för Ingrid sen ska vi bara äta lunch och packa in oss och alla miljarder saker i bilen och sen bär det av mot Umeå :D för helgens tävlingar :) Rider La:4, La:5 på lördan och Msvb:3 på söndan :D ska bli riktigt roligt :) Men som Ingrid sa, de blir träning att rida programet på 20*60 bana för oss som bara har kortbana att träna på under vintern, sen när vi kan träna på våran ute bana då får ni pasa er ;)

Så de blir nog inte så mycket uppdatering i helgen heller är jag rädd :( Men ni får gärna höra av er så kan jag uppdatera er den vägen ;)

Grattis också till min älskade mamma som fyller år idag :D

Kommentarer
Postat av: Madde

Ooh! =P Hyffsat sugen jag blir bara av tanlken på att fara o tävla! =) Hoppas och håller tummarna för att det ska gå bra för er! : ) Lycka till och visa dom vart "skåpet" ska stå! =) Kram Madde

2008-03-13 @ 20:06:06
Postat av: Anna

Du är så duktig du och vi ska ha sååå kul i helgen! =P

2008-03-13 @ 20:43:21
URL: http://myentirelife.blogg.se
Postat av: Ida

Lycka till i helgen :)

2008-03-13 @ 20:49:16
URL: http://idaks.blogg.se
Postat av: Lisa

lycka till på tävlingen!:)

2008-03-13 @ 20:59:45
URL: http://liiiisaaa.blogg.se
Postat av: Annso

tuff dag! ;)
Håller tummarna får er i helgen och hoppas på att få se lite bilder och film sen! =D

2008-03-13 @ 21:42:18
URL: http://ansj.blogspot.com
Postat av: Johanna

Lycka till i helgen!

Lova att höra av dig så att jag får veta hur det går =D

2008-03-14 @ 00:08:55
URL: http://johannapajari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0