Förstod inte alls varför klockan ringde så otroligt tidigt i morse!
Fick skjuts och hjälp av Fia med jouren! Sen var vi racer snabba (jag, irene och hannalis) på ridskolesidan. Så strax efter halv tio var vi klara!

Vid elva bar det av mot Ljusdal och tittade på en häst för Fias räkning! Jag tyckte dock tråkigt nog att den inte riktigt räckte till. Synd men sant :(

Stannade och åt pizza på väg hem, jätte onyttig helg! URK! menmen (: sånna helger måste man få ha ibland!

Imorgon ska jag ut och springa (för att kompensera ;P) sen funderar jag på att gå en sväng på stan innan de är dags att ha mina två teorigrupper. och sen på kvällen rider jag ju lektion :)

Kommentarer
Postat av: Oliv

Jaa jag veet..! Man känner sig så trängd på något vis!

2008-03-25 @ 09:51:19
URL: http://olivoliv.blogspot.com
Postat av: Annso

ja den var jättefin, mina ögon var dock inte så fina efteråt ;)

2008-03-25 @ 10:06:09
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0