Ja nu är vi äntligen hemma i Härnösand igen!
Har varit en mycket mycket rolig och trevlig helg på alla sätt och vis :)

Var framme strax efter fem på fredagskvällen, gick en promenad med Radon och gjorde oss hemma stadda innan jag och Anna åkte och åt middag! (:
På Lördan hann vi kolla på en massa ekipage, knoppa osv. Vi hade gått om tid :D
Började med att rida en La:4. Hade riktigt riktigt trevlig känsla både på framridningen och inne på banan, dock med några missar. Domare låg generellt ganska lågt i poängen då den som vann slutatde på 62%. Jag fick iaf 60.97% och det räckte till en 3:e plats :D
Hann precis ladda om och lära mig de nya programet innan det var dags för kandar deubten i La:5. Både jag och Radon var väldigt trötta (och varma, var hur varmt som helst i ridhusen) så han blev lite låg i formen stundtals men vissa bitar kändes han även här riktigt trevlig slutade på 60% precis och det räckte till en 6:e placering :D

2/2 placeringar första dan :D Roligt :D
var hemma strax efter nio hos Outi som vi bodde hos under helgen :D, hann titta på omröstningen i melodifestivalen tycker helt klart att rätt låt vann, sen får vi bara se hur långt de räcker!

Idag började dagen vid halv sex, åt en macka och åkte bort för at ge Radon frukost!
Min klass startade kl 08.10 och jag var nr 4.
Debut alltså i Msvb:3 :D Tråkigt bara att man som junior inte får rida i hatt, men men ;)
Var lite trötta idag också, men lyckades hålla ihop det skapligt, miss i lägningarna då han blev lite djup. Miss i ett byte som blev lite tidigt men annars gick det riktigt bra :)
Slutade på 57.98 % och hamnade precis utanför placering!
:D Jag är verkligen jätte nöjd med helgen :D
Min häst är så fin :D och vi har fått så himla många snälla och roliga kommentarer i helgen :) Det värmer :D

Nu har jag precis ätit middag och ska ta en promenad upp till ridskolan och ta in min underbara prins :D

Bilder kommer förhoppningsvis snart (så fort jag fått dom av Anna)

Tack till världens bästa chafför och hästskötare :D :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltid, det vet du gumman. Kram Ska försöka lägga in bilderna på datorn imorgon!

2008-03-16 @ 19:17:10
URL: http://myentirelife.blogg.se
Postat av: Jessie

Grattis!
Vad roligt för er!
Jag blir helt tävlingssugen när jag läser om er :)

2008-03-16 @ 20:22:38
URL: http://jessiies.blogg.se
Postat av: Annso

Skojj! =D
Grattis!!

2008-03-16 @ 20:35:40
URL: http://ansj.blogspot.com
Postat av: Madde

GRATTIS! : ) Gud va roligt! Och du verkade ju klara av långbanan utan problem! :) Kram!

2008-03-16 @ 21:41:55
Postat av: Maria Hörnell

Men grattis till en lyckad helg! Det var rätt skönt att sitta där utan häst också... ;P

2008-03-16 @ 21:51:04
URL: http://www.legendier.se
Postat av: terese

Grattis än en gång, fasen vad duktiga ni är =D

2008-03-17 @ 13:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0