Precis hemkommen från en underbart super härlig ridtur :D
Hade jag haft lite längre tid på mig hade jag ridit till sälsten idag, men.. det blev en tur till OK och runt uppe vid myran/sommarhagen! Racer galopp på rakan till ok och tillbaka :) Jätte mysigt!
Vädret underbart och underlaget riktigt bra på de flesta ställena och hästen lagom pigg och glad, kan det bli bättre?

Nu är det dags att äta lite lunch och sen traska iväg till jobbet, just nu är jag inte alls så sugen på att gå och jobba skulle mycket hellre vilja gå ut i solen. Men de brukar bli roligt bara man kommer dit :)

                             image63

Kommentarer
Postat av: Erik

Hej ! Söt häst :):) Jag jobbar på arphus gård i strängnäs, hos pether markne och per sandgaard ! bye ! /Erik

2008-03-07 @ 13:00:22
URL: http://glorieux.blogg.se
Postat av: Kia

härligt att rida :)

2008-03-07 @ 13:02:46
URL: http://ChocolateTherapy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0