Oj! nu är det dags för uppdatering tror jag visst!

Träningen igår gick ganska bra, ett ganska mjukt pass eftersom han har gått i skogen och myst en vecka! Men ett bra pass! Han blev riktigt loss på slutet men ingen av oss var speciellt trött! Råkade berätta för Ulla att jag var besviken för att jag inte hade någon som helst träningsvärk så idag gjorde hon allt hon kunde för att få mig trött ;)

Dagens träning var lite tuffare och vi fick kliva vidare ett snäpp med samling osv. Jobbade först volt, öppna sedan fick vi börja jobba med byten i serie, Skojjigt tyckte Radon och på slutet kom jag faktiskt på hur jag skulle tänka. Måste lätta i precis rätt ögonblick, men som sagt fick till de på slutet :D Sen jobbade vi volt, tre steg öppna och in i diagonal sluta. Slutorna gjorde han riktigt bra! Men han var inte super fin! Men helt okej :D

Annars igår for vi hem hit (Fia och jag) och såg på film (livet är underbart) typ världens finaste film, har sett den ganska många gånger :) Sen degade vi mest i soffan ;P

Idag började vi dagen med en rask morgon promenad till stallet för att släppa ut hästarna osv (: Sen bänkade vi oss med en filt på läktaren för att kolla på träningarna. Hann också med att övningsköra med pappa ungefär 1 timme. Gick riktigt bra för att vara så länge sen jag körde :)

Nu är det degning i soffan som gäller igen ;)
För imorgon är de jour igen, både på privat och ridskolesidan *suck* men men de går säkert bra! (: Sen ska vi åka ner till Ljusdal :D

Kommentarer
Postat av: Annso

jäklar va bra att du fick tag på den där hästen! =D blir avis på hur bra läromästare du har! vill oxå sitta på en häst som kan och lära mig byten i serier! =D

2008-03-23 @ 22:15:51
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0