Äntligen :D
Ska bli underbart skönt att vara ledig imorgon! Ska sova tills jag vaknar, skritta ut en sväng på Radon och inte göra någonting särskilt! De ända planerade är middag hos pappa klockan 17.30 annars ska jag bara ta det lugnt!

Provred en av sadlarna idag, tyvärr passade den inte då den hamnade alldeles för nära manken, ska åka ner och kolla om hon har den modellen liiite smalare så hade det varit perfekt! Gick faktiskt riktigt bra att jobba när jag väl kom dit, gruvade mig otroligt innan. Tror inte man kan ha så mycket bättre extra jobb. Fast idag var det sjukt mycket folk!!

Var upp och hade min torsdagsgrupp efter jag jobbat klart också (: Gick bra! Dom fick vara nere i stallet och pyssla så då blev dom nöjda och glada (:

Sedan har vi bara ätit middag, tacos så nu är jag super mätt och trött! Blir tidig kväll ikväll.
Tro om man kanske ska poppa lite popcorn och slänga sig isoffan :) låter som en lagom ansträngade kväll :)
Åh i helgen är det Ulla träning :D ska bli riktigt roligt :D

image93

Kommentarer
Postat av: Linda

Va söt han är :-)

2008-03-21 @ 12:22:50
URL: http://ars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0