Dagen blev ungefär som planerat, Ingrid red Radon imorse medan jag fixade i stallet och med
Amo (: Hon sa iallafall att han hade känts fin så jag får väl lite på henne då ;)

Åkte hem åt lunch, städade och låg och läste nån timme! Super skönt!

For till stallet igen och putsade, packade, badade, kvällade tog in alla hästarna (: Gick otroligt snabbt och effektivt tack vare min underbara Fia (: Vi är ett oslagbart team :D

Sen när jag kom hem hade min syster bakat Pizza (:

Har suttit i soffan en stund och tittat på tv men nu är det dags att sova!
Hoppas verkligen jag har kommit ihåg att packa ner allting nu men de brukar lösa sig ändå (:
Bäst att kolla på programmen en gång innan jag stänger ögonen också (:

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0