Fast... jag har ju varit uppe ett tag, vaknade som förväntat ungefär 07.07 men bestämde mig snabbt för att de inte var dags att stiga upp, låg kvar i sängen till kvar över nio innan jag masade mig upp. 

Så  nu har jag ätit frukost och varit ute och gått en sväng med Vittra! (:

Halsen känns förövrigt mycket mycket bättre idag :D Jag tror de är en blandning av mucoangin, glass, kokosbollar, blodapelsiner men också att Fia var här igår gjorde mycket :)

Så nu tror jag att jag bara ska lägga mig och läsa och kanske se på tv en stund och förhoppningsvis orka rida ikväll :D

image82
Vet förövrigt inte hur man roterar bilderna på den här datorn, och de finns som inge andra roliga än på Vittra men ni får stå ut tills jag är hemma igen :P

Kommentarer
Postat av: Annso

söt hund =) vad är det för raser i den?

2008-03-02 @ 10:36:05
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0