Har precis haft  mina teorigrupper. Första gänget spelade vi memory med, och åt massa glass :D Alice hade nämligen mer eller mindre trillat av förra gången och det är ju en tradition att bjuda på tårta/glass då. Så de tackar vi för ;)
Grupp två fick träna på att sadla och ända mindre ponnyn som var inne var lille Baldi. Han var riktigt snäll men tålamodet tog dock slut efter andra tjejen hade fått på sadeln ;P Inte lätt att vara liten ponnyplutt

Nu tror jag att de är dags att göra iordning lite middag innan jag ska gå ner och mocka och fixa åt Radon! Har ju ganska gott om tid då jag inte rider lektion förren 20.30 ikväll men inte riktigt orkar åka hemåt!

image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0