Super härligt väder har det varit idag :) Man blir så glad av sol och värme och att känna våren närma sig :D Halleluja ;)

Har just kommit innanför dörren efter tre timmars jobb! Som vanligt var det väldigt roligt när man väl kom dit (: Jobbade med Ellinor och Daniel idag, allt gick bra förutom lite smärre katastrofer ;) Haha ^^

Nu ska jag byta om och fixa till mig lite (kanske ska ha något annat på mig en den förstora Ok skjortan) Sen ska mamma, jag, inga-lill och Inger ut och äta innan det är dags för Norrdans!

Har som vanligt super ångest innan då jag tycker att alla andra är super snygga och jag har ingenting att ha på mig eller göra av håret!! Men men... De brukar ibland lösa sig ändå! Ett år stannade jag till och med hemma pga det....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är också supersnygg så du kommer att passa in perfekt!

2008-03-07 @ 17:37:54
URL: http://johannapajari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0