Radon var fin idag på lektionen :) Jobbade först med att flytta honom i trav på volten, sen skolor så som dom ligger i La:P1, har dock aldrig kollat på dom programen! Gick riktigt bra till vänster och var helt okej till höger :D Sen lite galopp jobb med mindre volter, byten och enkla byten (så som dom ligger i Msvb:3) Fina byten och enkla bytena var idag bättre åt det svåra hållet :)
Dock orkade inte jag riktigt då jag inte har ridit på en vecka och inte riiiktigt är helt frisk ;)

image71

Där efter ändrades planerna lite, hade teorin klart och sedan kom pappa och hämtade mig och vi åkte ner till Simhallen och fikade (: Blåbärspaj med vanilj sås! Så det blev inget genrep utan jag får vänta ända till imorgon med att se Norrdans (:
Ganska trevlig fika, även om vi inte har så mycket gemensamt att prata om, mest jag som babblar på för att de inte ska bli så pinsamt tyst, men men de får han stå ut med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0