Ja i helgen blir det tävling ändå för min del, dock inte på Radon utan på ridskolans C-ponny Molly Bay :D  Vet inte riktigt vilken klass vi ska rida men det blir iaf en på lördan och en på söndan :) Har bara ridit henne två gånger nu på jätte länge så vi får väl se hur det går :)

Annars är det fullt ös medvetslös! Ingrid red Radon i måndags och tanken var att jag skulle ha ridit igår men då ringde Avenäs (veterinären) och sa att han skulle komma och vaccinera hästarna som jag ska ha med mig på kursen och några till :) Så det blev bara promenad igår :)


Nu ska jag springa iväg till stallet återkommer ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh tack!!= ) okeej=) mysigt :D as bra väder idag, IGEN ;D

2008-06-04 @ 11:19:49
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0