Underbart väder idag :D strålande sol och 30 grader :)

Igår var vi iaf ner en sväng på tivolit, var väl sådär halv dött! På slutet var dock Fia och jag så trötta så vi bara skrattade åt allting ändå ;p ont i magen!

Var hur segt som helst att kliva upp imorse efter bara drygt 5 timmars sömn och en lååång gårdag..
For iaf iväg till stallet och hade morgonjouren, gick snabbt och smärtfritt eftersom jag fick hjälp av världens bästa Fia.. Mockade och red ut en sväng på Prinsen! Red uppför nilssonsbacke och genom skogen till Geresta. Mest skritt men även lite trav där vägen tillät (:
Sen hann jag med och titta lite på Ingrid då hon red också innan jag cyklade hemåt.

Sen ringde Fia så vi for ut till Stallarna och solade och dom modiga människorna badade :) jag var i till knäna ungefär innan tårna domnade bort, men på land var de super varmt och skönt :)

Nu har jag städat och lagat middag. Ska så småningom åka ut och kolla på Fia när hon rider och sen övningsköra med mamma innan det är dags att sova :D

Kommentarer
Postat av: stina

tack för det=) läste det inte förrän idag:P

2008-06-02 @ 15:41:53
Postat av: Elon

Ja det är skitkul!! :D

2008-06-02 @ 22:49:16
Postat av: Sofia

går det bra att köra? =)

2008-06-03 @ 16:27:54
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

vad bra =) haha=) vad gör du ?

2008-06-04 @ 00:46:28
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0